Home » , , , , , , , » Menghilangkan urat-urat yang timbul di kaki

Menghilangkan urat-urat yang timbul di kaki



Ambil segengam kacang hijau lalu direbus tanpa gula dan jangan hancurkan.Makanlah pada waktu pagi dan malam. Selain itu setiap kali mahu tidur, angkatlah kaki ke atas setinggi mungkin dengan menyandarkan badan pada dinding dalam masa 10 minit. Selepas itu barulah tidur.

Peringatan! Informasi di blog ini dipetik daripada pelbagai sumber untuk bahan bacaan kepada pembaca kami dan tidak boleh dijadikan sebagai bahan rujukan utama. Pihak kami tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang masalah atau kemudaratan hasil daripada bacaan di blog ini Terima kasih..

3 comments:

  1. iskk..jgn risau urat kaki timbul..kan kaki kite ni t'masuk aurat wanita.Suami yg baik x kisah kaki kite uratnya timbul..Small Matter ler!!

    ReplyDelete
  2. bagi sami yang baik mungkin tak kesah tapi bagi suami yang perangai nya miang susah jugak nak kata apa tah lagi kalau hati dia dah ada orang. aku memang menyampah orang macam 2 tapi nak macam mana

    ReplyDelete
  3. Jaga kecantikan utk suami..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...